متلب

بهترین محتوا ها را جمع آوری میکنیم و با بهترین نحوه ممکن ترجمه و انتشار میدهیم.

متلب

بهترین محتوا ها را جمع آوری میکنیم و با بهترین نحوه ممکن ترجمه و انتشار میدهیم.

  • ۰
  • ۰

هنگامی که الکترونیک به منابع قدرت خود نیاز دارد ، دو گزینه اصلی وجود دارد: باتری و برداشت. باتری ها انرژی را در داخل ذخیره می کنند ، اما به همین دلیل سنگین هستند و منبع محدودی دارند. برداشت کنندگان ، مانند صفحات خورشیدی ، انرژی را از محیط خود جمع می کنند. این امر در برخی از باطل های باطری قرار دارد اما موارد جدیدی را معرفی می کند ، به این ترتیب که آنها فقط در شرایط خاص قادر به کار هستند و نمی توانند خیلی سریع آن انرژی را به قدرت مفید تبدیل کنند.


تحقیقات جدید دانشکده مهندسی و کاربردی دانشگاه پنسیلوانیا ، ایجاد شکاف بین این دو فن آوری اساسی را برای اولین بار در قالب "دستگاه محافظ فلزی - هوا" انجام می دهد که از هر دو دنیا بهترین استفاده را می کند.

این دستگاه محافظ هوا فلزی مانند باتری عمل می کند ، به این دلیل که با شکستن مکرر و تشکیل یک سری پیوندهای شیمیایی ، برق را تأمین می کند. اما همچنین مانند یک ماشین برداشت کار می کند ، زیرا در آن انرژی از طریق انرژی موجود در محیط خود تأمین می شود: به طور خاص ، پیوندهای شیمیایی موجود در فلز و هوا در اطراف دستگاه فلز هوا.

نتیجه یک منبع انرژی است که دارای 10 برابر چگالی توان نسبت به بهترین جمع آوری انرژی و 13 برابر چگالی انرژی نسبت به باتری های لیتیوم یون است .

در طولانی مدت ، این نوع منبع انرژی می تواند مبنای الگوی جدیدی در روباتیک باشد ، جایی که ماشین ها با جستجوی و "خوردن" فلز ، خود را از قدرت نگه می دارند و پیوندهای شیمیایی آن را برای انرژی مانند انسان با مواد غذایی خراب می کنند.

در کوتاه مدت ، این فناوری در حال حاضر قدرت تولید یک جفت شرکت اسپین آف را دارد. برندگان مسابقه سالانه جوایز Y Penn قصد دارند از اسکنرهای فلزی هوا برای تأمین انرژی کم چراغ کم برای خانه های خارج از شبکه در جهان در حال توسعه و سنسورهای ماندگار برای ظروف حمل و نقل استفاده کنند که می توانند در مورد سرقت ، آسیب یا حتی انسان هشدار دهند. قاچاق

محققان ، جیمز پیکول ، استادیار گروه مهندسی مکانیک و مکانیک کاربردی ، به همراه مین وانگ و Unnati جوشی ، اعضای آزمایشگاه وی ، تحقیقی را منتشر کردند که توانایی های این دستگاه محافظ را در مجله ACS Energy Letters نشان می دهد .

انگیزه برای توسعه ماشینهای هوایی فلزی یا MAS از این واقعیت ناشی می شود که فن آوری هایی که مغز روبات ها را تشکیل می دهند و فناوری هایی که به آنها نیرو می بخشد ، وقتی صحبت از کوچک سازی می شود ، اساساً ناسازگار هستند.


با کوچک شدن اندازه ترانزیستورهای انفرادی ، تراشه ها قدرت محاسبات بیشتری را در بسته های کوچکتر و سبک تر ایجاد می کنند. اما باتری ها در هنگام کوچکتر شدن به همان روش فایده ای ندارند. چگالی اوراق قرضه شیمیایی در یک ماده ثابت است ، بنابراین باتری های کوچکتر لزوماً به معنای شکست کمتر اوراق قرضه هستند.

http://bookmarkshq.com/story7404769/پمپ-وکیوم

  • ۹۹/۰۲/۲۷
  • رضا عطاران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی